Thursday, July 30, 2009

Heftig en emotioneel was alles rond zijn leven. We hielden zoveel van hem! Dit is de tekst bij de foto van Flóki's broertje Bouncer op de memories pagina http://www.perkoetoet.nl/. Hoe waar zijn die woorden! Dineke en Jenny, ook ik zal hem enorm missen, ik heb van dichtbij veel met jullie meegemaakt in zijn korte leven. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies en alle ellende eromheen. Tegen de tijd dat jullie er aan toe zijn, zou ik het fijn vinden als jullie een mooie foto willen uitzoeken om die op Flóki's weblog te plaatsen als aandenken aan "ons vriendje".
Vandaag kreeg ik dus die foto, over de post en digitaal..... Ik moet zeggen dat ik ook even moest slikken toen ik hem weer zo zag. Dankjewel Dineke en Jenny.
Ieder afscheid is de geboorte van een herinnering

No comments: